|
|
Ako uviedla SITA: Pred každou zimou si poviete, že na sebe zapracujete, aby ste v lete vyzerali čo najlepšie. Ale keď už zima príde, teplota vzduchu je hlboko pod nulou a vám sa naozaj nechce nič robiť.
|
|
Zobraziť celý článok | Autor: Beks - Streda, 08.02. 2012 - 10:31:12 (1 čitateľov) |
|
|
Ako uviedla SITA: Seniori, ktorí pravidelne pijú zelený čaj, budú v pokročilom veku čulejší a nezávislejší ako ich rovesníci. Vyplynulo to z japonskej štúdie, do ktorej sa zapojili tisíce ľudí.
|
|
Zobraziť celý článok | Autor: Beks - Utorok, 07.02. 2012 - 08:13:54 (5 čitateľov) |
|
|
Ako uviedla SITA: Cibuľa nechýba snáď v žiadnej slovenskej domácnosti. Všetci vedia, že pri jej krájaní si poplačeme, všetci vedia, že dodá tú správnu chuť mnohým jedlám a všetci tiež vedia, že je zdravá. Čo presne to však znamená?
|
|
Zobraziť celý článok | Autor: Beks - Pondelok, 06.02. 2012 - 22:19:44 (5 čitateľov) |
|
|
Ako uviedla SITA: Najväčšími konzumentmi ovocia a zeleniny spomedzi európskych národov sú Poliaci. Vyplýva to z najnovšieho prieskumu Európskej potravinovej informačnej rady (EUFIC), ktorá zisťovala priemerný príjem ovocia a zeleniny u obyvateľov 19 európskych krajín.
|
|
Zobraziť celý článok | Autor: Beks - Streda, 01.02. 2012 - 17:31:28 (6 čitateľov) |
|
|
Ako uviedla SITA: Potravinárska komora Slovenska (PKS) 6. februára 2012 spúšťa projekt Hravo žiť zdravo, ktorý má podporiť zdravý životný štýl detí. Štvortýždňový internetový kurz, v ktorom sa deti naučia bojovať s nadváhou či zostaviť si zdravý jedálniček, je určený najmä pre žiakov piateho ročníka základných škôl po celom Slovensku.
|
|
Zobraziť celý článok | Autor: Beks - Streda, 01.02. 2012 - 14:46:13 (5 čitateľov) |
|
|
Ako uviedla SITA: Dnešná uponáhľaná doba nás vedie k tomu, aby sme jedli rýchlo a veľa. Po celodennom strese v práci mnoho ľudí zaženie hlad nočnými nájazdmi na chladničku, čo neprospieva ani zdravému tráveniu, ani hmotnosti.
|
|
Zobraziť celý článok | Autor: Beks - Piatok, 27.01. 2012 - 10:16:16 (36 čitateľov) |
|
|
Ako uviedla SITA: Konzumácia menšieho množstva červeného vína môže znížiť riziko rakoviny prsníka. Zistili to americkí vedci zo Cedars-Sinai Medical Center v Los Angeles, ktorí o tom informovali v časopise Journal of Women's Health.
|
|
Zobraziť celý článok | Autor: Beks - Štvrtok, 12.01. 2012 - 19:24:22 (82 čitateľov) |
|
|
Ako uviedla SITA: Choroby sa ľuďom nevyhýbajú ani počas vianočných a novoročných sviatkov. V tomto období sa najčastejšie stretávame s vírusovými a baktériovými infekciami dýchacích ciest. Prenášajú sa najmä kvapôčkovou infekciou. Nákaza sa najlepšie šíri vzduchom v uzavretých priestoroch, často tam, kde sa zhromažďuje väčší počet ľudí.
|
|
Zobraziť celý článok | Autor: Beks - Pondelok, 09.01. 2012 - 08:59:23 (133 čitateľov) |
|
|
Ako uviedla SITA: Jablko pozná ľudstvo už od nepamäti. V Rajskej záhrade bolo prostriedkom vykonania prvého hriechu. Ani rozprávka o Snehulienke nevrhá na toto ovocie práve najlepšie svetlo, keďže malo namočené do jedu zabiť krásnu princeznú.
|
|
Zobraziť celý článok | Autor: Beks - Pondelok, 02.01. 2012 - 09:32:41 (160 čitateľov) |
|
|
Ako uviedli webnoviny: Lekári na Slovensku prestali očkovať pacientov. Nový zákon o liekoch totiž zmenil spôsob úhrady vakcín, ktoré už poisťovne nemajú uhrádzať lekárňam, ale priamo lekárom.
|
|
Zobraziť celý článok | Autor: Beks - Sobota, 17.12. 2011 - 19:06:36 (245 čitateľov) |
|
|
7901 článkov (791 stránok, 10 článkov na stránku) [ 1 | 2 | 3 ]
|
|
|